همیشه اساتید ما به وجود برقگیر بر روی برج ها تاکید می کنند فکر کنم حالا دلیلش را کاملا فهمیده باشم.
ابشار يوسمتي از نمايي ديگر
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۹ ساعت 16:30 توسط /elahe / maryam / marziye/
|
این وبلاگ توسط سه تن از دانشجویان اقلیم شناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان جهت ارائه ی مطالبی در باب مسائل مربوط به دانش جغرافیا و اقلیم صورت گرفته است. امیدواریم رضایت بخش باشد. التماس دعا